حسینی: امیدوارم برابر پرسپولیس خوش‎‌شانس باشیم/ بیت‎‌المال را خرج خارجی بی‌کیفیت می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از بازی فرداشب با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: برای کسب یک نتیجه خوب به میدان می‌رویم و امیدوارم شانس هم با ما یار باشد.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از مسابقه فرداشب با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: بازی سختی خارج از خانه مقابل قهرمان سال گذشته که تقویت شده است، پیش رو داریم.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز بیشتر بازی خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران انجام دهند و شانس با ما یار باشد و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

حسینی در ادامه با انتقاد از کیفیت زمین‌های لیگ، اظهار داشت:مشکلی که ما در لیگ داریم، کیفیت زمین‌هاست. وقتی کیفیت زمین خوب نباشد، این موضوع بر کیفیت تیم‌ها تأثیر می‌گذارد؛ با این حال لیگی رقابتی داریم که هیچ تیمی در آن ضعیف نیست. همه تیم‌ها قوی ظاهر می‌شوند و در مجموع لیگ از فصل گذشته باکیفیت‌تر شده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به نقل و انتقالات این تیم، یادآور شد: بازیکن خارجی نگرفتیم و کف سقف قرارداد هم هستیم، بنابرین صحبتی درباره نقل‌وانتقالات نداریم. هیاهوی نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران را دوست ندارم. یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان خارجی یک تیم ایرانی را دیدم و فقط به کیفیت‌شان نخندیدم.

وی تاکید کرد: نقل‌وانتقالات بسیار بدی در بحث بازیکنان خارجی داشتیم و چشم‌انداز خوبی نمی‌بینم. اینها پول بیت‌المال است و باید صرف بازیکنان جوان ایرانی شود؛ البته به من ارتباطی ندارد اما در مجموع بازیکنانی معدود و در واقع اندک بازیکنان خارجی به نسبت باکیفیت به ایران آمده‌اند و تا امروز چیز خاصی از بازیکنان خارجی ندیده‌ام.

حسینی با اشاره به بودجه پایین این باشگاه در نقل و انتقالات، تصریح کرد: در شروع فصل امسال، دو نفر از بهترین بازیکنان ما جدا شدند. یکی از آنها به تیم پولداری رفت و دیگری سرباز شد. جایگزین کردن این دو بازیکن کار سختی است. در بازار نقل‌وانتقالات چیزی که در توان‌مان بود را انجام دادیم. باید چکار می‌کردیم؟ مجبور بودیم دوباره از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: نقل‌وانتقالات آنچنانی نداشتیم. باشگاه حمایت کرد اما رقابت نابرابر است. استفاده از بازیکنان جوان نیز تاوان دارد. در دیداری که باید برنده می‌شدیم، پنالتی از دست دادیم. در بازی قبلی، مهاجم در زمین نداشتیم. در مجموع، به تیمم ایمان دارم اما باز هم می‌گویم که رقابت نابرابر است. فوتبال ما دولتی است.

حسینی در ادامه با اشاره دوباره با بازی فرداشب با پرسپولیس، یادآور شد: بازی سختی داریم. پرسپولیس بازی خوبی برابر الاهلی به نمایش گذاشت. از طرفی، اندازه دو تیم بازیکن دارد. امیدوارم زمین شهر قدس اجازه بازی به هر دو تیم را بدهد. بازیکنان ما برای بازی با پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنند تا بهترین عملکرد را نشان دهند.

سرمربی آلومینیوم اراک در ادامه درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در بازی فردا، گفت: استفاده از VAR خوب است به شرطی که مثل کشورهای دیگر خط‌کشی‌ها و دوربین‌ها درست باشند و داوران VAR سرعت عمل و دقت بیشتری در ارزیابی صحنه‌ها داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه سعی می‌کنیم با توجه به شناخت‌مان از پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذاریم، افزود: فوتبال شرایط خودش را دارد و بازی اشتباهات است. بازیکنان ما توجیه شده‌اند چطور برابر پرسپولیس بدون اشتباه بازی کنند.

حسینی افزود: البته امیدوارم مقابل پرسپولیس شانس هم داشته باشیم و اینکه در یک بازی پرسپولیس را برده‌ایم دلیل برای پیروزی بعدی ما نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس